Vi är INTE en medlem eller förmånsklubb.

Priset på varan du ser är priset och det tillkommer inga extra kostnader utöver fraktkostnader till Postnord eller DAO.

Du kan få fri frakt vid köp över 399 DKK.

Priser:

Alla priser är inklusive 25% moms.

Allmän information:

Dealshoppen.se ägs och drivs av
Nordic E-Online ApS
Organisationsnummer: 40551832
Industrivej 11, 4160 Herlufmagle
E-postadress: info@dealshoppen.se

Betalning:

Kontouppgifterna du anger vid köp av varor skickas direkt till PBS i krypterad form (SSL) som bara du och PBS kan läsa. Det är alltså ingen annan som ser eller lagrar informationen om dig. Vid köp med Dankort eller kreditkort kommer beloppet att dras från ditt konto så fort varan lämnar vårt lager.

Frakt och leverans

Dealshoppen.dk använder DHL,
Priser:
DHL Pakkeshop: 49 kr
DHL Hemleverans: 69 DKK

Vi hanterar din beställning så fort som möjligt i vardagen. När din beställning har behandlats är den förväntade leveranstiden 1-2 arbetsdagar, om inget annat anges på produktsidan.

Alla beställningar med leverans skickas med antingen Postnord eller DAO till paketbutik respektive hemleverans.
Kunden får ett SMS och mejl med Track & Trace, efter att dealshoppen överför paketet till Postnord/DAO. Kunden får även sms och mail från Postnord/DAO när paketet har levererats till hemadressen eller till närmaste paketbutik beroende på vilket leveranssätt du valt.

Hemleverans kan ske tidigt på morgonen.

För fri leverans skickas din försändelse automatiskt till närmaste paketbutik med antingen Postnord eller DAO efter vårt val.

OBS: om det inte finns tillgång till hushållet, eller för att packa distributören, anses det vara för riskabelt att lämna försändelsen, t.ex. framför ett flerfamiljshus med låst dörr till trapphuset – då omdirigeras försändelsen till närmaste paketbutik.

Om du har beställt leverans till en paketbutik och misslyckas med att hämta ut paketet kommer paketet att returneras till oss. Återförsäljaren är föremål för en returfraktavgift på 78 SEK. 50% av denna avgift står dig som kund för och beloppet dras av vid kreditering av beställningen.

Risk för oavsiktlig förstörelse eller försämring:

Först vid den tidpunkt då de beställda varorna kommit i köparens besittning övergår risken för att de beställda varorna går under eller skadas på grund av oavsiktliga omständigheter på köparen.

Ångerrätt:

Som konsument har du 14 dagars ångerrätt när du handlar hos oss.

Ångerfristen löper ut 14 dagar efter den dag du mottog din vara. Om du har beställt flera olika varor i en beställning, men de levereras individuellt, löper tidsfristen från den dag du får den sista varan.

Om beställningen består av flera partier eller delar, löper ångerfristen ut 14 dagar efter den dag du tar emot den sista batchen eller delen.

Tidsfristen innebär att du har 14 dagar på dig från mottagandet att meddela oss att du kommer att ångra ditt köp. Du kan skicka ett e-postmeddelande till info@dealshoppen.se eller använda standardformuläret för avbokning, som du hittar längst ner i villkoren.

Du kan inte ångra köpet genom att vägra ta emot varan utan att samtidigt meddela oss.

Hävning av del av köpet:

Om du har köpt flera varor av oss har du möjlighet att skicka tillbaka en eller flera varor även om de köpts i en beställning.

Observera att du inte får ersättning för fraktkostnader om du ångrar en del av ditt köp.

Lämna tillbaka:

Om du ångrar köpet måste varorna returneras till oss genom att använda en speditör som erbjuder spårning. (PostNord, GLS, Bring etc.) På så sätt är du bäst säkrad, ifall paketet tappas bort under transportörens hantering.

Du måste betala för att paketet ska returneras och du är ansvarig om skada uppstår under transporten.

Vi tar endast emot paket som skickas direkt till adressen och som inte tas emot i paketbutiken.

Returnerade varor ska returneras till:

Dealshoppen.dk
Industrivej 11,
4160 Herlufmagle

Notera! Vi tar inte emot paket som skickas till paketbutiker eller liknande. Tänk på att varan alltid ska returneras i rätt förpackning.

Varans skick när du skickar tillbaka den:

Om varan har tappat i värde och det beror på att du har använt den på ett annat sätt än vad som var nödvändigt för att fastställa varans art, egenskaper och hur den fungerar kan du bara få tillbaka en del av köpesumman. Hur mycket du kan få tillbaka beror på varans kommersiella värde och i vissa fall kan det innebära att dukan bara få tillbaka fraktkostnaden.

Vi rekommenderar att du skickar tillbaka varan i originalförpackningen.

Om originalförpackningen saknas kan det leda till att varans värde minskar.

Återbetalning av köpesumman:

Om du ångrar ditt köp får du pengarna tillbaka. Om varan är försämrad drar vi av det belopp du är ansvarig för.

Vi återbetalar alla betalningar som erhållits från dig, inklusive leveranskostnader (gäller dock inte extra leveranskostnader i de fall du har valt en annan leveransform än den billigaste standardleveransformen som vi erbjuder), senast 14. dagar från den dag vi mottagit ditt meddelande om att du vill säga upp avtalet.

Vi återbetalar pengarna med samma betalningsmedel som du använde vid köpet, om vi inte har kommit överens om annat.

Vi kan hålla inne betalningen tills vi har tagit emot varan, såvida du inte skickar bevis på att vi har returnerat den.

Klagomål:

Enligt den danska köplagen ger Dealshoppen.se 2 års reklamationsrätt från fakturadatum för tillverknings- och materialfel (defekter). Reklamationsrätten omfattar inte fel, skador eller slitage, direkt eller indirekt orsakade av felaktig användning, dåligt underhåll, våld eller otillåtna ingrepp.

Fakturan måste uppvisas för Dealshoppen.se i samband med användningen av reklamationen. Eventuell reklamation om fel i levererade produkter ska, efter att köparen har eller borde ha upptäckt felet, göras till dealbutiken inom skälig tid. I annat fall förlorar köparen sin rätt att åberopa felet.

Ange och visa på begäran vad felet är.

Om ditt klagomål godkänns av kundtjänst skickar den anställde dig en länk till en elektronisk returpaketetikett.
Denna ska användas vid reklamationer då vi inte har möjlighet att betala självvalda speditörers avgifter i vårt butikssystem.
Det maximala återbetalningsbeloppet är vad kunden har betalat till oss vid beställningen.

Komma att ändras:

Dealshoppen.dk förbehåller sig rätten att ändra och uppdatera de regler och villkor som gäller för denna webbplats. Det är därför viktigt att du håller dig uppdaterad med ändringar.

Missbruk:

Missbruk av dealshoppen.dk leder till en polisanmälan.

Produktinformation:

På Dealshoppen.se anges produktens väsentliga egenskaper, för ytterligare information eller frågor om befintlig information kan ett e-postmeddelande skickas till dealshoppen.se via info@dealshoppen.se

Personuppgiftspolicy:
Vi behöver följande information när du handlar hos oss:
Namn, adress, tel nr. och e-postadress.
Vi registrerar och vidarebefordrar de personuppgifter som är nödvändiga för att kunna leverera varan till dig.
Personuppgifterna registreras hos Nordic E-Online ApS och lagras i fem år, varefter uppgifterna raderas.
Vi samarbetar även med en rad andra företag som lagrar och behandlar data. Företag behandlar information enbart för vår räkning och får inte använda den för sina egna syften.

Vi arbetar endast med databehandlare i EU eller i länder som kan tillhandahålla din information med ett adekvat skydd.
Uppgiftsansvarig för https://dealshoppen.se/ är Nordic E-Online ApS.
Du har rätt att få information om vilka uppgifter vi behandlar om dig.
Om du anser att informationen är felaktig har du rätt att få den rättad. I vissa fall har vi en skyldighet att radera dina personuppgifter om du begär det. Det kan t.ex. vara om dina uppgifter inte längre är nödvändiga för det ändamål för vilket vi skulle använda dem. Du kan också kontakta oss om du anser att dina personuppgifter behandlas i strid med lagen. Du kan skriva till oss på: info@dealshoppen.se

Överklaganderätt

Om du vill klaga på ditt köp måste du kontakta info@dealshoppen.se
Om vi ​​inte lyckas hitta en lösning kan du framföra klagomål till berörda nämnder på området, förutsatt att förutsättningarna för detta är uppfyllda.

Centrum för klagomålslösning

Styrelsens hus
Toldboden 2
8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Om du är en konsument som bor i ett annat EU-land än Danmark kan du klaga till EU-kommissionens onlineklagomålsportal här – http://ec.europa.eu/odr

Standard avbokningsformulär
(Detta formulär fylls i och returneras endast om ångerrätten utövas)

Till:
Dealshoppen.se
Industrivej 11,
4160 Herlufmagle

Jag meddelar härmed att jag önskar utnyttja ångerrätten i samband med mitt köpeavtal för följande varor/tjänster:

__________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________

Beställde den: __________________________________________

Mottagen på: ____________________________

Konsumentnamn: __________________________________________________________________________

Konsumentadress: ________________________________________________________________

Konsumentsignatur: __________________________________________________________

Datum: _________________ (endast om formulärets innehållmeddelades på papper)